Renoveringsobjekt 511

Nu har jag varit borta jättelänge men jag har haft fullt upp md bl.a renovering och utrensning av saker.Även om vi bor stort så får man inte plats med allt sen är det skönt att rensa ur sånt man inte längre använder.Ska väl lägga ut saker på Tradera också men jag skjuter på det hela tiden för det är så jobbigt.Ja ni som sysslar med Tradedra vet säkert vad jag menar...fota,väga,lägga ut,svara på mail,skicka vinnarmail,paketera,skicka iväg paketet och sen finns det alltid nån som inte vill betala !! Det finns så otroligt mycket muppar på Tradera så det är inte konstigt att man tröttnar.Sen va det mycket trevligare att sälja/köpa där för några år sen eller rättare sagt innan E-bay köpte upp det.

Just nu håller vi på med att sätta upp täcktapeter i vårat sovrum och sen ska vi måla väggarna i brunt.Sen ska det upp nytt tak men golvet får ligga kvar ett tag till.Efter det ska klädkammaren göras iordning men där har jag inte bestämt några färger än men jag tror det blir vitt och sen snygga fondtapeter på garderobsdörrana.Jag kommer självklart lägga upp bilder när det är klart,tyvärr har jag inte tagit några före-bilder.

Känns som att vi renoverar hela tiden men ändå känns ingenting klart.Gästtoaletten gjorde vi iordning nyligen men den är inte klar för vi behöver spegel,lampa,elemant,lister runt dörren och en ventil.Superenkelt att åtgärda men ändå händer inget...Kanske dags att ringa arga snickaren så det blir nån fart : )
Links rum är också nästan klart,det är bara fönstret som ska bytas och det hade vi ingen lust att göra nu när det är vinter och kallt men föstret står här och väntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0