Mini pre-semester

Jag har haft gansla tråkigt nu när jag är sjuk,jag måste vila säger doktorn..konsigt nog blir jag inte så mycket bättre men jag har fått astmamedicin så nu går det lättare att andas. Det finns inte så mycket att göra så jag kollade på lite tv program jag missat när dom gick på tv...jag kollade på Ullared !!! Ha ha ha tjoho vilket kul program och vilka crazy människor,det är knappt man tror att det är sant !! Jag blev ju självklart sugen på att åka dit,jag har alltid tänkt att åker man förbi kan man ju gå in och glo lite men nu bara MÅSTE jag dit. Jag ÄLSKAR att shoppa,jag kan fynda grejer vart som helst så troligtvis kommer det här bli lite farligt för mig.

Mats har varit där tidigare men han tyckte inte det va nått kul men han ser fram emot det nu,kanske för att han har roligare sällskap den här gången.Det spelar inte så stor roll vart man åker bara man gör något tillsammans och umgås.Man har det som man gör det som jag brukar säga. Det som är väldigt bra med Mats är att han kan gå i affärer hur länge som helst utan att klaga och det är inte ofta karlar klarar av det men han tycker det är lika kul som jag.

Vi hade tänkt att vi skulle åka i mitten av april och så hyr vi en Ullaredstuga. Den har fyra bäddar,dusch,toa,pentry och TV. Jag ska ta med datorn så man kan glo på film på den istället,jag har en känsla av att programutbytet inte kommer att tilltala mig. Vi tänkte bo där två nätter så då har jag hela tre dagar att shoppa : ) Me like....om dom inte bara har skitsaker just när jag kommer men jag ska iallafall köpa Lego.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0