Tråkfilm

Det blev inga mysljus ikväll,det glömdes bort så det får bli nån annan kväll.När vi va på Willy's handlade vi på oss massa godis helt i onödan eftersom jag mår illa efter 5 bitar och inte vill ha nått mer..man ska inte handla när man är hungrig !!Jag köpte dessutom mina nya favoritkakor,jag åt bara en...På vägen hem stannade vi och köpte thai take away mat det va supersmaskens.Sen har vi kollat på filmen "flickvänner från förr" rekomenderas INTE...!! Den får en etta från mig.Jag betygsätter alla filmer jag ser på filmtipset.se på det sättet kan jag hålla koll på vilka filmer jag har sett.


Mina nya favoriter.


När vi va på Willy's och jag skulle lämna tillbaka vagnen hittade jag en femma i vagnen innan,det brukar annars vara Mats som hittar pengar överallt och nu har även jag börjat : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0