Loppis

Igår va det bakluckeloppis igen.Det har inte kommit igång än riktigt tycker jag,det är lite brist på leksaker och filmer,jag köper ju gärna gamla barnfilmer som jag kollade på när jag va liten och som inte finns att köpa på dvd och sen är jag ute efter skor och kläder till Link i större storlekar,lika bra att samla på sig så det finns när det behövs.Men lite grejer införskaffades ändå..


* Kakfat 10 kr
* Galge och portmonä 10 kr
* Dvd film 15 kr
* Vhs film 5 kr
* Plåtburk 5 kr
* Bok 10 kr
* Tavla 100 kr









Sen idag har vi varit på tippen och slängt massa skräp och saker och då hittade jag två krukor som jag snodde med mig hem.Det fanns massa spännande porslin och krukor som jag ville ta men jag vågade inte...
Det va inge fel på dom alls utan dom är som nya,den blommiga hade kostat 198 kr.Tur jag inte jobbar på tippen för då hade jag varit tvungen att skaffa ett extra hus,har fått jättefina pinnstolar där tidigare oxå.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0