Helvetesgarderoben

Jag håller ju på att rensa och fixa iordning här hemma,ett projekt som aldrig verkar ta slut..Nu har vi förbättrat i helvetes garderoben för så fort man öppnar börjar man svära och det rasar ner saker över en men nu är det slut på det.Jag har tagit en före och en efter bild.



Nu får jag inte köpa fler servetter !!


Mats har gjort hyllor så jag får plats med fler saker och nu kan vi förvara tändvätska långt upp så inte Link får tag på den.Och nu har vi plats med tidning/batteri/glas/aluminium insammlingen och min bakmaskin !! Önskar att jag hade gjort det här för länge sen.

Kommentarer
Postat av: Teresa

Du uppdaterar så sjukt ofta - att jag inte hinner med att läsa alla dina inlägg ;) Funderar på att starta en blogg igen, bara för att väga upp det hela :P

2010-05-31 @ 21:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0