...

Igår va vi hemma hos min mamma och hälsade på,det va som det brukar vara. Vi år nån fransk paj och sjömansbiff. Som vanligt när jag åker hem till min mamma har jag med mig en solskenskaka som jag bakat på morgonen,hon är helt tokig i den och jag med för den delen..




Sen passade jag på att ta med mig lite saker när jag ändå va där.Min mamma vill bli av med grejer hon inte använder så jag tar alltid med mig lite varje gång jag är där.Den här gången blev det två bakformar i keramik som kommer från Frankrike,man sulle ha dom till nått bröd som jag inte minns va det hette men jag ska ha dom till sockerkaka och prydnad,jag älskar saker från Frankrike ;) Egentligen hade min "syster" Anne tjingat dom men mamma ville hellre att jag skulle ha dom,sen fick jag med mig en lite kruka i mosaik oxå.

Varför jag skriver "syster" är för att vi inte växt upp tillsammans och känner inte varann men vi är biologiskt halvsyskon,har även en bror som jag inte känner.Sen har jag en till "halv"syster men vi känner varann bra och även om vi inte har samma pappa så är vi syskon.Jag kallar henne aldrig halvsyster för hon är ju hel ; ) Jag tycker inte om det där med halv och hel,är man syskon så är man !! Jag räknar alltså inte med dom två första så när nån frågar säger jag att jag bara har en syster för det är så det är enligt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0