Årets första loppis !!

Idag har bakluckeloppisen på Rosenhill öppnat så där va vi och skrotade men hittade inte så mycket kul,det är ju första för i år så det har inte kommit igång riktigt än.På loppisen fick vi höra från några andra att det va jättestor loppis i Blackberg i ett radhusområde på typ 500 m så dit åkte vi såklart..Lite sent ute men vi hittade lite kul iallafall.

Lista på mina "fynd"

* Böcker 5 kr /st
* Skivor 5 kr/st
* DVD filmer 1 kr st
* Mulle meck spel till datorn GRATIS
* VHS barnfilm 5 kr
* Ficher Price bilgarage 50 kr
* Mörkbrun Ribba ram med 5 bilder 20 kr
* Bord 50 kr
* Doftljus 9 st 10 kr




Sen hittade jag 10 kr också och det brukar jag aldrig göra det är bara Mats som hittar pengar överallt.Som igår hittade han 2,50 och så är det nästan varje dag.Varje gång han ska hämta en kundvagn hittar han en femma eller tia men när jag går finns det aldrig nått..Det brukar bli 500-600 kr per år..


Mats hittade en lite Corgi och Matchbox bilar för 5 kr st.



Jag vill ha den rosa till höger som faktiskt JAG hittade men den har Mats snott från mig,man tycker ju faktiskt att han kan nöja sig med alla andra : (

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0