Mera spel

Jag har varit sugen på att spela Zelda:Ocarina of Time ett tag.Jag kände att tiden va mogen och gick för att hämta mitt GameCube.......jag har inget GameCube det har ju gått sönder och sen lånade jag Boopis men det har han tagit hem nu..!! Ocarina of Time är mitt absoluta Zeldafavoritspel !! Dags att köpa ett nytt GameCube. Hittade det här på Tradera...





Obs! Säljaren bild (med andra ord INTE mina tapeter)

1075 kr + 99 kr i frakt för ett GameCube med 2 handkontroller och 11 GC spel och 4 Gameboy advanced spel, minneskort och ett grejsemojs som gör att man kan spela Gameboy advancedspel på GameCubet.Det tycker jag är ett superbra fynd.Säljaren va jättetrevlig och levererade snabbt så nu har jag packat upp mina nya "leksaker" men inte orkat koppla in i tv'n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0