Jippie !! Gratis tvål från Apoteket

Jag tycker det är trevligt med gratis saker fast bara sånt man vill ha såklart,annars känns det ju onödigt.. Tvål är ju sånt som har stor åtgång hemma hos oss (och förhoppnigsvis hemma hos alla).

Hursomhelst skulle Mats till Apoteket och köpa medicin och en "harkelharkel" salva till mig..Kollade min mail precis innan han skulle åka och hade fått Apotekets nyhetsbrev..Tadaa!!! Alla plusmedlemmar får en gratis tvål för dom rensar sitt lager.


Luktar hallon och björnbär : )



Kostar vanligtvis 29,50 vilket jag tycker är alldeles för mycket för en vanlig handtvål.Jag handlar allt sånt på ÖB eller Rusta nått annat vore ju vansinnigt..Bunkrar upp hemma och klarar mig i flera månader.Bortse då från mina älskade Durance tvålar som kostar 180 kr flaskan...men dom är från Frankrike och alldeles alldeles underbara !! 




Just nu har jag oliv men nästa gång blir det en apelsin *längtar*.Man får en pump till så den är lätt att använda.

Ibland köper jag billigt och ibland köper jag dyrt,vilket gör att det jämnar ut sig : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0