Tråkdag och magverk : (

Idag är en riktig tråkdag..Det regnar vilket jag brukar tycka är jättemysigt men jag har ont i magen och känner mig lite illamående,samma sak igår så då sov jag större delen av dagen,jag som skulle behöva städa..vilket jag visserligen alltid behöver

Mats är hos sin mamma och Link sover,sen ska vi till Willy's och handla som vi gör varje vecka,det tycker jag är jättekul..Jo jag är extremt lättroad !! Jag tycker t.ex att det är jättespännande att åka biltvätt....Jag är van vid att tvätta bilen för hand hemma men Mats är så lat och oekonomisk så han ska åka biltvätt.Jag tycker resultatet blir bättre när man gör det själv.

För ett tag sen köpte jag en MASSA doftljus från Yankee Candle som jag är lite smått besatt av..Hela sovrummet doftar jordgubb (min favorit) ikväll ska jag tända massa ljus och ha lite mysigt.En som oxå luktade väldigt gott va black cherry.





Jag tycker dom i glasburk luktar mera/starkare än dom andra och sen kan man ju spara burken och göra egna ljus i eller ha till nått annat kul.Wax kakorna har jag inte testat än men jag ska nog göra det ikväll.En av burkarna som luktar syren ska jag ge min mamma i morsdag present,syren är inte riktigt min grej,den köpte jag för den va på rea.Den luktar gott men jag föredrar andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0