Stackars lilla Linkeplink :'(

Igår ringde Mats mig och berätta att Link ramlat på dagis och slagit i huvet.Jag såg i min inre syn hur huvet hade spruckit 5 cm och det forsade blod,det är min största dagisskräck eller att nån ska glömma stänga grinden och han rymmer och blir överkörd eller bortsprungen...Usch va hemskt.. Hursomhelst va det ingen fara med Link men Mats körde honom till vårdcentralen så dom fick göra rent ordentligt och sen passade dom på att kolla på hans eksem som han har på armarna som har blivit mycket värre den senaste tiden.Han har haft det sen han va bebis och vi har provat massa olika salvor men inget hjälper,nu fick han en ny salva och sen ska vi tillbaka om två veckor.På dagis har dom dessutom nån backterie-sår-grej som går runt så om man har sår kan man få jätteproblem så nu får Link ha långärmat på sig,kanske hjälper det lite iaf..Efter vårdcentralen fick Link åka tillbaka till dagis,han älskar dagis och vill oftast inte åka hem när vi hämtar honom..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0