Älskade shopping

Igår kväll gick Mats insulinspruta sönder och det va den sista han hade så då blev vi "tvungna" att åka in till Vällingby idag.Medans Mats gick till Apoteket passade jag på att shoppa,som att inte det va mitt motiv till att följa med...

Första stopp blev Stadium,hittade ett par jättesköna mjukisbyxor där och nu ville jag ha i fler färger.Används som hemmabyxor,jag är inte den som springer runt med mjukisar ute offentligt,jag ser ingen som helst poäng med det. T.o.m Mats har införskaffat sig mjukisar så nu är han en mysig hemma-mjukis-pappa,tänk att skaffa barn kan göra så mkt..

Sen blev det min favoritaffär Indiska,hittade lite krafs iaf.Skulle köpa mina favorit flipflop skor i svart inne på H&M men dom va slut så jag fick nöja med med rosa som jag igentligen inte vill ha men man måste ju tröstshoppa lite...visst då ??

Roligast va det ju ändå på Lagerhaus (of course) där jag hittade tallrikar,3 st jättestora kuddar i turkost manchester,supercute duschdrapperi med rosa hjärtan och ett durkslag om jag trånat efter rätt länge för bara 39 kr på rea och sen lite annat också.

På Gallerix finns det en tavla som jag velat ha jättejättelänge,hade hoppats att jag skulle få den när jag fyllde år (i maj) men Mats hade glömt...Han köpte ju däremot massa Pandora (för några tusen!!) till mig istället och lite annat så jag ska vara glad ändå faktiskt.Hursomhelst köpte han den till mig idag,den kostade 500 men så va det 20 % så det skulle ju bli 400 för er som inte kan matte (Teresa t.ex hi hi) men hon i kassan gjorde fel så han behövde bara betala 175 kr "whiiihiii" Tur att jag inte fick den tidigare då.

Köpte lite onödiga men söta saker på Åhlens också,det är kul att shoppa.


Saker från Indiska och Lagerhaus


Besatt av mina nya tallrikar.



Min fina tavla och en afrikansk mask från ÖB.



Pärm,pennställ,servetter,skrivbok och en krok med jättefina rosa diamanter.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha! Jag skulle faktiskt kunna räkna ut 20% av 500! (fast det skulle ta några sekunder)



Oooo vilka fina tallrikar, hmm, känns som att jag behöver ringa dig :D

2009-08-23 @ 21:29:25
Postat av: Teresa

Förblev anonym i tidigare inlägg, men det var bara moi - Teresa

2009-08-23 @ 21:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0