Helgens loppisar

Har ju självklart varit på loppisar i helgen och det började med backluckeloppisen i Rosenhill.Vi skulle själva sälja men väderprognosen va inte den bästa så vi sparar det till nästa gång.Till en början hittade jag ingenting,det va bara Mats som shoppade : ( men det lossnade och här är mina fynd..

* Mini Mastermind spel 5 kr (mitt favoritspel som jag nu kan ha med om jag ska ut och resa)

* Papperblock med Nalle Puh 2 kr - Alltid bra att ha papper att skriva viktiga saker på och sen tappa bort...

* Gul jätteful kanin mjukis som jag inte kunde motstå 25 kr.

* 13 pocketböcker 2 kr st

* 4 st dvd filmer 10 kr st

* Star Wars bok med kasettband som den sanna nörd jag är..

*  2 st blåa fat 5 kr st

* Grytunderlägg 5 kr



































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0