Norrköping

Vi har ju varit i Norrköping på en liten minisemester eller snarare utflykt som jag kallar det när men reser inom Sverige,semester är utomlands för mig.Norrköping är en trevlig liten stad med ganska så stora shoppingmöjligheter,jag införskaffade mig bl.a en "resväska" som man även kan ha som shoppingväska,har varit på jakt efter en snygg resväska jättelänge och äntligen hittat en.Jag köpte en svart men den finns även i brunt,är lite sugen på den med men den kostade närmare 2000 kr så jag köper nog hellre nått annat istället.Skönt iallafall att jag slippet låna Boopis Puma bag så fort jag ska nånstans.
Sen fyndade vi på Indiska på deras ta 2 betala för 1 rea och massa mer,till och med Mats shoppade en hel del saker och det hör inte till vanligheterna.Typiskt killar ska bara shoppa nått när det behövs,vad är det för kul med det ??


I lovelove min nya väska.


Kolmården va också roligt,vi fick en jävla massa motion,åkte linbanan i hopp om att man skulle kunna hoppa av uppe på toppen,det kan man inte så vi åkte den i onödan,det va nästan så jag bajsade på mig av skräck !!!

En som faktiskt bajsade på sig va Link,medans Mats stod i kön för att köpa oss varsitt tiger gosedjur kände jag en odör av skitlukt.Jag va helt själv bland en massa folk när jag upptäckte att hela vagnen va nerskiten och det stank BAJS...
Link åt penicillin mot svinkoppor så det va av det han fick super-mega-lös-skit ifrån.
Det va bajs på tröjan,byxorna och i vagnen och Link sitter helt lugn och stilla som att inget har hänt.Vi fick gå ner till bilen och byta blöja och kläder där,tyvärr va det två timmar kvar tills vi hade tillgång till hotellrummet.Mats fick göra rent vagnen och så fortsatte vår vandring..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0