Fula tapeter

Idag har vi varit och hälsat på dagiset som Link ska börja på.Dom hade massa spännande pysselgrejer,det va nästan så jag ville börja där...Jag har aldrig gått på dagis men däremot har jag jobbat på ett,det gör jag nog helst inte om även om det va bra betalt..

Link va jättetrött när han kom hem så han somnade och då passade jag på att riva lite tapeter i Links nya rum.Det fanns minst 4 olika tapeter,gulrandig (90-tal) under det va det blått och vitt melerat (typiskt 80-tal) under det va det rosa och sist grön-brun-blommigt (70-tal)...Vi ska ha vitt med en fondvägg,funderar på grå...

Mats köpte med sig hamburgare efter jobbet då passade han på att vinna 500 kr på spelmaskinen medans han väntade på dom,det är typ femte gången på rad nu så dom håller på att bli tokig på honom.Han lägger i 20 kr,trycker på lite knappar och vinner 500 kr,det tycker vi är en rätt bra deal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0