Åhh presenter !!!

Igår kom Link hem från dagis med egengjorda presenter,det här har jag sett fram emot långt innan jag ens skaffade barn,tycker barnteckningar och diverse handgjorda grejer är så fina speciellt dom där pärlarmbanden dom mojsar ihop,sånna vill jag har massor av..Hursomhelst hade han gjort ett julkort där han ha målat grön färg med tummarna,inuti fann ett skolfoto på honom och sen fick vi buskris dom plockat i skogen,målat grönt och haft på en massa glitter.




Gittret syns inte så bra på bilden men ändå..




"Skol"fotot blev ju inte det bästa på min annars fotogeniska son,men han hade ju bara gått på dagis 2 veckor och så kommer det en galen kärring och tar en massa kort,vem skulle inte se skitnödig ut...??

Kommentarer
Postat av: Teresa

Glitterpinnarna tycker t.o.m jag var lite roliga! Ert dagis håller schysst standard, inte en enda tomte syns till. Great success!!

2009-12-17 @ 07:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0