Julklappar !!

När man va liten då va det alltid en massa tjat om vad man fick i julklapp och jag har tyvärr inte växt ifrån det ännu,jag tycker fortfarande det är lika intressant...


Jag har fått av Mats: halsband,2 par örhängen,en superstor nudelkopp,cupcake tvål,en jävla massa skraplotter och sen lite saker från lagerhaus som jag ska byta...han va ju ute i sista minuten så det va ganska så utplockat överallt.

Sen fick jag 1000 kr av mamma och bodylotion och deo från Mats mamma :)


Mats fick av mig: Hugo Boss parfym,fotomugg med Link på,USB-minne,Queen samlingsskiva och kokböcker


Link fick: Djungeltält,gunghäst fast en elefant,massa bilar,kläder,plastmat,gosedjur,tigermatta,kassapparat,500 kr av mormor och massa massa mer.

Sen har han vunnit en julklapp på City Gross,Playdouh burger builder som iaf jag kommer att leka massa med :) Jag trodde aldrig han skulle vinna,dom drog bara 22 vinnare och det fanns flera hundra lappar i,jag som tänkte strunta i att vara med..






Jag önskar att ALLT va till mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0