Snurrigt i shoppingträsket..

Igår fick jag shoppa och nu va det ju ett tag sen så när jag kom in på Lagerhaus blev jag snurrig i huvet.Jag bara måste hinna med och se allt på en och samma gång och tänk om det skulle hinna ta slut...Hallå vem tänker så egentligen ?? Vi hade lite bråttom iväg så jag jag hade lite smått panik.Hade jag kunnat stanna tiden hade jag gjort det.Jag hittade iaf en del kul grejer.Köpte en mjukis/kudde hund somjag trånat efter jättelänge,den hade fått en kanin kompis så jag va ju tvungen att ha den med..Sucker för godedjur,trots mina 26 år......Kläder hann jag inte med att kolla på så det får bli nästa gång : )















Det enda som egentligen behövdes va dörrknopparna till Link's garderober och Duschdrapperiet..resten va lixsom bara en bonus kan man säga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0