Gratis smink från Make Up Store

Jag har varit duktig och samlat koder från Fun Light korkarna och nu har jag fått mitt smink.Jag använder i stort sett bara Make up Store's smink och jag dricker mkt saft så det passar mig utmärkt.Ögonskuggan heter Green Tea och är jättefin..

Så nu har jag börjat samla nya koder,fick en av Link's farmor och sen har jag köpt lite mer saft..har 5 stycken nu och man ska ha 9 så det är inte mkt kvar.Nån som vill donera kanske..?





Tycker det är kul att man kan samla till gratisgrejer när man ändå köper sakerna.Min kära vän Boopi (Fredrik) köper Lambi's toapapper och spar koderna till mig.Vad jag ska ha dom till vet jag inte..känner mig inte så sugen på Lambi gosedjur men det kanske dyker upp nått annat kul senare.

Fler saker jag fått under det här året är:

* Kokboken matpusslet från Findus

* Link fick en dvd film "På andra sidan häcken" från Skogaholms bröd

* Kalles kaviar kortlek i butik

* Mats fick en t-shirt från Storuman Energi + 2 smörknivar för att vi är trogna kunder,inget vi använder..

* Link fick tigerstrumpor från Libero och en sked från Nestle

* Blöjor från Pampers

Så det blev ju en del iaf utan att man tänkt på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0