Helgens Loppisfynd

Ja då har man fyndat igen på backluceloppisen i Rosenhill såklart,hittar alltid nått skoj bland andras skräp...

  • Pocketböcker 7 stycken för 30 kr
  • 4 stycken gamla plastburkar (Nils-Johan) till skafferiet 100 kr..Verkligen ett superfynd : )
  • Sparbössa från Monki (jag med mina sparbössor,komiskt nog är alla typ tomma..)
  • 2 stycken jättefina träramar från indiska för 10 kr st,det är precis sånt jag vill hitta när jag går på loppis.
  • En kiss&bajs tröja till Link för 10 i perfekt skick sen fick han en minisynth ochså.
Sen åkte vi till en hemmaloppis där vi köpte 2 stycken dvd med morden i midsomer för 5 kr st,allt annat va ointressant och sen ännu en hemmaloppis där vi hittade absolut ingenting...

Så om två veckor är det vi som säljer på Rosenhill och blir av med en massa saker vi inte använder,mest Mats grejer sen tiden han va gift med nån som har som har mindre bra smak..Hallå..Terracotta-orange-röda tallrikar..WTF ?!
Det vi inte blir av med på loppisen skänker vi till Röda Korset...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0