Kolmården 26 Juli

Jag har aldrig varit på Kolmården så det ska bli jättespännande,ser mest fram emot girafferna som jag totalt snöat in på.Så en 25 Juli bär det av till Norrköping.Tanken är att vi ska skrota runt i staden och shoppa,äta och ha allmänt mysigt sen bor vi på Scandic en natt och den 26 och 27 blir det Kolmården,den natten sover vi på Vildmarkshotellet.Vi hade supertur när vi bokade hotell för det enda som fanns kvar va den 26 och det va ju precis det vi ville ha,så nu är vi superhappy och jag har redan börjat packa och skrivit en massa listor såklart.
Jag ser fram emot girafferna,Link fattar ingenting och Mats ser fram emot semester,stackarn har inte haft semester på 20 år så det kan man ju helt och hållet förstå,han påminner lite om ett barn på julafton..hi hi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0