Bakluckeloppis i Rosenhill 7 Juni

Idag fick jag åka på min efterlängtade loppis tyvärr va vi en och en halv timme försenade så allt kuligt va slut : (

Men jag hittade lite saker iallafall.

*3 st barnvhs 10 kr

*Nån film med jeff bridges !? som jag inte har sett 1 kr + att vi fick barbapappa på köpet (dom ville verligen bli av med sina filmer) Jag kommer ju självklart inte spara på filmen,finns inget så vidrigt som vhs-filmer om det inte är barnfilmer förståss då kan man göra ett undantag *nostalgisk*

*Poket böcker 4 stycken för en tjuga,jag är alltid på jakt efter böcker när jag är på loppis.

* Sen hittade jag en kasse med snes spel för 25 kr.Jag försökte behålla lugnet och inte bli hysterisk,vill ju självklart inte att säljarna skulle inse vilket fynd det va.Tyvärr va kartongerna tomma !!!! Endast två spel fanns med och det va Donkey Kong och Flashback......Dom sänkte priset och jag köpte ändå : )

*Sen hittade jag en massa plåtburkar,jag ÄLSKAR plåtburkar,tror lite att det är en sjukdom att samla på plåtburkar,tyvärr har jag nog drabbats av den lite,har kanske med åldern att göra.Men skulle det gå så långt att jag samlar Tupperware,snälla kom och skjut mig då,på en gång !!!



Kommentarer
Postat av: Teresa

Wiee massa fynd i vanlig ordning :P

Vad beigt att det nästan bara var tomma SNES-kartonger. Plåtburken med måne på har jag med!! Köpte den i Malmö när jag var typ, 15år

2009-06-07 @ 22:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0