Dumma dumma dumma Farsta !!

Jaha då bar det iväg till Farsta igen då,vi skulle hämta lite markiser på bussgodset där.Förra gången vi va där så blev jag akut kissnödig,va trevligt att jag fick låna deras toalett då,ända tills jag såg den.....Så litet att det inte fanns plats för ett handfat ens och väldigt sunkigt helt plötsligt kändes mitt minimala 70-tals badrum som ett lyxigt palats.Det va snabbt avklarat och jag rymde ut till bilen,kände mig väldigt uttittad..hmmm undrar varför?...kommer fram till bilen och Mats säger i lung ton som att allt va helt normalt "du har inte knäppt gylfen".Så där står jag på en parkering med gylfen öppen och shockrosa trosor + att jag har gått genom ett helt lager !!!! Kastade mig in i bilen och nu hatar jag Farsta mer än tidigare.Så den här gången satt jag kvar i bilen _fast _  jag va kissnödig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0