Hoppar och skuttar bland mina rosa moln..

...jo om man ska tro min käre vän Teresa och det ligger nog en sanning i det.

Min blogg kommer att handla om allt och ingenting,min familj,mina loppisfynd som jag hoppas att jag ska göra nu i sommar och mig själv såklart.Apråpå mig själv så är jag en tjej på 26 år men vi kan låtsas att jag är 22 år som bor ute på Ekerö med min sambo Mats och våran helt underbara son Link som är i skrivandets stund 14 mån.Mina passioner i livet är shopping (det är jag  väääääldigt duktig på) och Tv-spel.

Kommentarer
Postat av: Teresa

Vad roligt att du har börjat blogga! :D

Och vilket fint profilfoto du har avundsjuk

2009-06-06 @ 13:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0