Åhh min söta Sivert !!

Idag har vi varit på loppis men hittade inte så mkt,lite böcker (dööööh) en film och en Garfield mugg.
Link har åkt och hälsat på sin farmor så jag har haft lite alone-time så då passade jag på att spendera två timmar i telefon med kompis sen har jag varit duktig och lagt ut saker på Tradera,både tråkigt och jobbigt men ett måste innan hela hemmet svämmar över..Sen har jag börjat på ett evighetsprojekt,gå-igenom-alla-mina-tidningar just nu är jag inne på SOLO 2003 så ja det finns en hel del kvar...

Jag har varit jättesugen på att se en rysare men p.g.a dåligt väder så är ju allt uthyrt men vi ska ha myskväll iaf,det blir räkmackor och vin sen ännu mera vin och chips och så ska vi kolla på svenska hjärtan.I den serien finns det en hund som heter Knut som är så söt att jag blir helt tokig när jag ser honom,en sån skulle jag jättegärna vilja ha fast min hund skulle heta Sivert,vi har inte tid med hund så det får väll bli när jag är pensionär...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0