Kom och hjälp mig...!!!

Jag har precis genomlidigt ett avsnitt av "Kändisdjungeln" och jag undrar,vart faaan är alla "kändisar" ??
Jag kände igen bonden,skådis-Rafael och trummisen vilka dom andra är har jag ingen aning om...Det här måste ju vara det tråkigaste programmet nånsin t.o.m programledarna ser ju ut som att dom ska somna vilken sekund som helst.Värst är ju ändå repliken "Jag är en kändis,ta mig härifrån".....Jag får ryck i hela kroppen och vill krossa huvet i väggen..
Jag har sett den amerikanska versionen och den va faktiskt rätt kul,varför kan dom inte sända det istället för detta svenska drabbel...*upprörd*

Ikväll börjar "Mannen under trappan" som jag sett fam emot hur länge som helst (boken jättebra) men så börjar ju "Kommissarien och havet" samtidigt !!!!!!! Vad håller dom på med ????
Jag har bestämt att jag får kolla på reprisen av mannen under trappan imorgon kväll.. :(

Jag som ALDRIG brukar glo på tv och nu finns det för mkt på en gång..

Kommentarer
Postat av: Teresa

Jag har sett ungefär två minuter av ett avsnitt. Då satt den där "Rafael" (som jag tror jobbar med teater och musikaler) och drack någon äckel-cocktail och hans spya rann genom läpparna ZAPP

2009-09-19 @ 13:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0