Superläckra guldmuggar

I söndags va vi på loppis (igen) och då hittade jag mina efterlängtade guldmuggar..Som jag har letat och letat och nu äntligen hittat och priset...3 för 10 kr + en guldskål på köpet !! Min lycka är total. Och dom är mönstrade vilket är ännu bättre,ibland har man tur.Hittade självklart fler roliga grejer.

* Fiaspel 10 kr

* Super Mastermind spel 20 kr

* Battle ship spel 20 kr

* Bordslampa med rosa skärm + en likadan skärm som va likadan helt ny 20 kr för båda

* Tvålkopp 20 kr

* Böcker 5-10 kr st

* Dvd filmer 10-20 kr st

* 3 muggar och skål 10 kr

* En nipperask i form av tekanna


Så nu jävlar ska det spelas spel som "riktiga" familjer gör,varken Mats eller jag har haft familj tidigare så vi har inte riktigt koll på läget men jag har alltid för mig att familjer spelar spel,jag kanske har fel men kul är det iaf... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0