Tjejkväll...

..jo nästan iaf fast ensam tjej med karl och barn så det räknas inte riktigt men det känns lite så...jag har precis duschat,haft hårinpackning och nu sitter jag i ansiktsmask och Mats har precis masserat mina fötter med nått braigt mousse som gör dom superlena och fina och snart ska vi kolla på "En shopaholics bekännelser" som jag har längtat efter.Boken är ju bra så nu får vi se hur filmen är,har hört att den inte ska vara så bra...men eftersom jag själv är shopaholic så passar den nog mej :)
Med lite besök av Ben & Jerry (ytterligare två karlar) kan det nästan inte bli mer tjejigt så jag tycker jag har lyckats rätt bra ändå..


Kommentarer
Postat av: Teresa

dreggel Ben & Jerry´s!!!

2009-09-12 @ 09:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0