Bra dag idag :)

Har precis hämtat in posten och min guldbonus från H&M hade kommit..Yay !! Det här året blev det 500 kr och 50 kr i löpande bonus så totalt 550 kr.Ett år hade jag 1000 kr i bonus,det va innan jag skaffa barn och innan HM home fanns,jag hade alltså handlat kläder till mig själv för 18000 kr !!!! Jag hadlade dessutom mycket på andra butiker ochså såklart.. Nu handlar jag mest på HM home och till Link,inte så mycket till mig själv längre som tur är...






Dessutom kom det ett paket till Mats som jag öppnade för jag trodde det va till mig men insåg snabbt att det va det inte..För ett tag sen va jag med i en tävling på Niveas hemsida och skrev in Mats uppgifter eftersom det gällde rakgrejer till män..Och han vann !! Ett paket med rakgele,ansiktskräm och ansiktstvätt. Rakgelen är nog det enda som kommer till användning men det är ju kul att vinna iaf..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0