Dumma dumma TV 4 !!

Jag började följa såpan General Hospital när den började sändas i sverige,det va typ ett halvår sen och nu ska dom sluta sända den !!! När jag började kolla på den va det bara för att det verkligen inte fanns nått annat och jag störde mig nått enormt på den.Ljudupptaget,studioinspelningen,storyn och med risk för att låta ytlig,alla fula skådisar men nu lägger jag inte märke till det längre.Några fulisar finns det kvar dom flesta är äldre herrar med konstiga frisyrer.Studioinspelningen kan jag också leva med och storyn går ju iallafall framåt till skillnad från Våra värsta år där det tar ett halvår och en jävla massa ältande innan det händer nått.Ljudupptaget är fortfarande irriterande,man ska inte kunna höra killarnas klackskor,varför dom nu har sånna på sig ?

Nu får jag sitta och kolla serien på YouTube,det är inte riktigt samma bildkvalitet men det funkar i desperation..Man skulle kunna tro att jag blivit hookad men bara lite (eller...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0