Ingen bil nånstans...

Idag har jag faktiskt tagit mig iväg till doktorn och det va inge värre än luftrörskatarr,om jag minns rätt så nu har jag fått hostmedicin med morfin i : )
Sen hämtade vi Link och åkte till huddinge där vi skulle titta på en bil,en shycct Cadillac som Mats kallar för Jack Bauer bil (serien 24) med andra ord en SUV men vi kunde inte hitta stället där den såldes så vi åkte runt och runt och runt men näe ingen Bauer bil i sikte.Känns som att jag känner till hela Stuvsta nu som för övrigt är ett jättecharmigt ställe..Om jag nån gång ska flytta skulle jag faktiskt kunna flytta dit,jag såg faktiskt ett hus där som jag skulle vilja ha inte för att det va till salu men ändå....Fyrkantig 60-tals villa i vitt ganska stort men tyvärr brevid en bilväg...Jag gillar äldre hus bättre och skulle nog aldrig köpa ett nybyggt,tycker äldre hus är mer rejäla och "stadigare".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0