Jo jag lovar det finns MASSA godis

Mats har länge snackat om att åka till Martin Ohlsson och handla för det är ju sååååååå billigt och man kan köpa ALLT !!! Han lurade med mig i tron om att det skulle finnas hundra meter med hyllor fullproppade med godis....och vem tackar nej till det..?? Klart jag hängde med,jag har ju inte lagat 30 hål i tänderna utan anledning ; )

Mina erfarenheter av Martin Ohlsson är att det är skitdyrt på vanliga varor men kan vara lite billigare på vissa saker.Mats köpte kött och jag kom därifrån med en burk med 180 jordgubbsklubbor och en jävla massa kexchoklad och en burk majs......dom där milslånga hyllorna proppade med godis syntes inte nånstans...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0