En trevlig dag med familjen

Vi åkte till Vällingby igår så jag kunde byta mina byxor till en annan modell som jag hellre ville ha..passade självklart att shoppa på mig lite annat oxå....

Mats shoppade på sig massa saker för en gångs skull,två par jeans,3 tröjor och nya skor...hmm..jag kanske smittar..

Din sko hade superrea och jättefina skor,tyvärr har vi ingen tonårsdotter (eller det kanske är tur..) annars hade vi nog köpt 10 par skor åt henne,det är ju sånt som går åt och ombyte förnöjer som jag brukar säga (äkta kärringuttryck men det stämmer ju så bra)
Personligen tycker jag att Din Sko har ganska dålig kvalitet så jag skulle inte köpa nått till mig själv,jag vill gärna ha skor som håller nått år men till barn/ungdom passar det ju bra.
Barnavdelningen hade inget kul och dessutom har jag bunkrat upp med skor som ligger och väntar på våren och att Link ska växa i dom.





Äntligen en ny och fräsch brödlåda,min 60-talsbrödlåda med blommor som jag har nu är visserligen jättefin men jag har tröttnat på den så den åker ut på Tradera där jag köpte den från början.



Jättehärliga glas i retrostil,glas går alltid åt för Mats är så klumpig....,skålarna va på rea,en plåtlåda full med kärlek komiskt nog va den tom !! Kakeldekoratiner,supercuteiga anteckningsblock och underbara tvålpumpar : )
Fick en sån fisk av Mats i julklapp men den har Link haft sönder men nu har jag en som är hel Yay..

 


H&M har fått in spännande saker på Divided,vilket verkligen va på tiden,tycker det varit ganska dött senaste året..
Så här får dom gärna fortsätta,man kan ju aldrig ha för många miniväskor/börsar..



Tack Mats för att du orkar åka runt med mig och kånka på mina kassar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0