Fan va snö

Idag gick vi en tur till Konsum och köpte grädde som vi ska ha till våran fisk i folie,typ det enda jag kan tillaga och det enda jag lärt mig i skolan som jag nånsin haft användning för.Gångvägarna va inte plogade så det va tur att Mats hittade min gamla snowracer för att gå med vagn där hade inte gått,det va nästintill omöjligt att gå där redan som det va.Det ligger 40 cm packad snö som man ska ballansera på.
Jag ska inte anstränga mig så mycket för jag har åkt på lunginflamation,inte för att jag har gått till nån läkare som normala människor gör,jag har ställt en egen diagnos och som tur är har jag penecillin tabletter hemma så nu håller jag på att friskna till.Hoppas jag....
Min mamma är som jag,hon går inte heller till läkaren så nu ligger hon på Karolinska sjukhus med allvarlig lunginflamation och blodförgiftnig.Eftersom hon är diabetiker och njurarna är paj så är det jättefarligt för henne att bli sjuk.Det va min syster Anne som åkte dit igår och körde henne till sjukan.

Nu väntar vi på att Link ska somna så vi kan städa lite,det är ju så mycket roligare när man är två : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0