Jag är ingen lagerlokal !!!

I helgen ska vi (jag och Mats) äntligen röja i garaget och förrådet..Jag tycker inte att det är rimligt att vi ska lagra andras skit som dom tydligen inte ens vill ha själva!! Det är fullt av kassar och kartonger som är fulla med kläder,skor,papper,foton,prydnadssaker,filmer,dunjacka m.m jag vet inte vad allt är men jag vet att allt ska slängas !!! Så om det är nån som vet med sig att dom har saker som skräpar hemma hos mig,har ni helgen på er att hämta för på måndag åker vi till tippen med det..

Kommentarer
Postat av: Myh

Hej Mirelle. Hittade precis din blogg och såg detta inlägg om att du har slängt allt som inte var erat.



Jag tycker inte det är helt okeeej att ni gör något sånt med annars saker som är personliga. I och med att jag bodde välsigt mycket tillsammans med mats och emelie så hade jga mycket av mina saker där och sen när det körde ihopp sig för emelie så hade jag ingen möjlighet att hämta mina saker. sakerna som är mina är värda flera tusen kronor och om ni nu har slängt dom så vill jag ha ersättning för det!

2010-08-04 @ 21:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0