Men bli frisk nån gång !!

Nu är jag så trött på att vara förskyld,det har gått några veckor nu och jag börjar bli lite shoppingsugen... Vi va i Vällingby den nittonde för då fyllde Mats år och då köpte jag på mig lite saker som jag måste byta så snart MÅSTE jag ju åka tillbaka,kan man ju alltid skylla på : ) Hoppas inte tiden gått ut...

Ikväll ska vi kolla på senaste Wallander - Dödsängeln.Kan vara skönt att bryta av lite från alla dåliga skräckisar,såg en igår (Hatchet) den va inge bra eller läskig men Mats hoppade till flera gånger och skrek som en fjolla,det gör han nästan alltid när vi kollar på skräckisar.Jag hoppar till när han gör det för jag tror ju att det händer nått allvarligt eller nått.

Nu är det dags att göra dipp så det är klart till filmen : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0