...men dom hade ju en snygg lampa iaf : )

Jag är lite smått filmtokig och vi hyr mycket film,typ några i veckan.Ikväll har vi kollat på Huset som gud glömde,originalet från 1979...Zzzzzz... Jag har en tendens att irritera mig på saker när jag kollar på film som t.ex.. en familj flyttar in i en villa som är skitig och dom bryr sig inte om att städa den t.o.m jag har renare fönster och jag putsar dom va femte år..!

Men dom hade en kristallkrona to die for,exakt en sån vill jag ha fast en svart,tips någon ?? Jag letar som en tok men jag hittar ingen som är tillräckligt stor sen vill jag att den bara ska ha glödlampor och inga ljus..sen hade dom en jungfru Maria staty som jag oxå vill ha.. har sett sånna men dom brukar kosta en del och jag vill hellre ha en gammal.

Filmen får ändå en tvåa eftersom jag gillar gammal skräckisar.En kul sida är Filmtipset.se där kan man betygsätta filmer man ser och hitta massa fler intressanta : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0