Supersjuk igen !!

Nu har jag varit sjuk i lite mer än en vecka och jag blir ju aldrig frisk heller,tror det här är den sjätte förskylningen den här vintern och jag som inte brukar bli sjuk mer än en gång per år.. Höll på att åka på en öroniflammation i fredags men som tur va hade jag penicillin hemma så jag knapprade lite sånt och voila...öroninflammation borta !!
Kompis kom över den här helgen och vi har jobbat,jobbat,jobbat och ätit taco's :)

Igår fick jag mina smycken från Mi lajki och jag är supernöjd,speciellt med ananas örhängena som va mycket större än jag hade trott.Nu inväntar jag mina Pandora som jag har beställt,dom ligger nere på Ica just nu och väntar på att Mats ska komma och hämta dom.Det är skönt att ha en egen paket uthämtare :) :) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0