Min svinstia

Det har blivit riktigt svinigt hemma hos oss.Varför ??  Jo eftersom jag är sjuk !! Det började med luftrörskatarr och nu har det blivit värre så jag gick till läkaren och nu har jag lunginflammation...  Jag sover väldigt mycket för jag är så trött och när jag är uppe orkar jag inte göra så mycket. Dessutom måste jag äta annars blir jag illamående av tabletterna och det enda jag är sugen på är vatten.

Så idag när jag kommer upp till köket och ska hitta nått att tvångsäta vet jag inte riktigt vart jag ska ta vägen eller vart jag ska börja..Spisen hade stora flottfläckar,sen gjorde jag misstaget att öppna ugnsluckan och där hittade jag folie fastbrännt i botten !!! Varför ?? Jo för att nån (läs Mats) har bara lagt folie på halva botten,som jag alltid tjatar på alla som kommer hem till mig att lägga folie över heeeeela botten...
I disken ligger det ugnsformar med brända kanter som legat i några dagar,jag har diskat dom nu för jag kan inte se sånt.Fruktskålen är full med mögliga frukter,i kylskåpet hittar jag bl.a en möglig ost... Och det är leksaker överallt..

Hur kommer det sig att så fort jag slutar funka så slutar allt omkring oxå att funka ? Det är inte fösta gången det här händer heller.Karlar !!! Do I need to say more ?

Mats tar visserligen hand om Link 95 % (jag sover/vilar väldigt mycket) men man kan inte låta allt förfalla runtomkringen ändå.

Sorry Mats att jag är lite elak mot dig ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0