Potatisgris !!

Idag när vi va på väg till vårdecentralen blev vi stoppade av en snut som ville att Mats skulle blåsa (det va fler som blåste,inte bara han) vi hade lite bråttom vilket Mats försökte förklara..men det funkar inte riktigt så sa jag till honom.Det enda jag sa till Mats va blås nu så vi kan åka sen och då börjar snuten skrika på MIG !!! Jag tycker väldigt illa om snutar,det kan räcka med att en snut tittar på mig så blir jag förbannad om han/hon dessutom blir kaxig har jag lust att göra saker jag inte ska skriva ut här.

Jag har många gånger försökt ändra mina åsikter om poliser men tyvärr det går inte för jag blir hela tiden motbevisad.

Jag ska försöka att inte påverka min son att tycka som mig för jag vill att han ska ha egna åsikter och skulle han vilja bli snut skulle jag tycka det va skitkul..Speciellt med tanke på vilka som är hans färäldrar : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0